THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday 18 April 2011

sambung yg tu erhhhh,,

hahhahaha,,bnyk benda yg aku suker buat kt dlm kelas,,yg kadang2 menyakitkan hati classm8 yg laen,thats mean,im an annoyed monitor,,hahaha,,like pak yem said,,you are the boss of the class,,hahaa,,and my best policy ever is BOSS ALWAYS RIGHT!!!,,hahahah,,baekla,antara perkara yg digemari ialah,,,

1.dok mengusik huda dgn panggilan,,CHEF KUEH TIOW,,,haha,sbb bler wednesday kan kene pakai uniform,,so,huda la pling hot chic,,coz her uniform is just same as a chef,ngan kolar dier,,ta bole bla,,dan huda yg slelenga,mmg menyakitkan hati biler nk suruh dier duty,sbb aku blek yg dier suruh,,dier kater,,KO KAN BOSS,,smpai skrg aku ingt lagi,,hahahhaah

2.ni kire kt luar la erh,,biler tunggu wktu biology,,kt tangger,,dok gossip ngan pyah,umi dan zana,,hahah,,cm2 citer,,mulut pon mengunyah2,smpai perot da kata,ok,,im full,,,hahahha,,

3.dok pass up2 mesz kt anis syarilla kesayanganku,biler pak yem ngamuk markah add aku turon,wah,,sengsara,,!!sedeyh seyh,,yer lah,,kan im the boss of the class.wajeb la high score,,hahahah

4.menjemput pak yem di hab mathematics,menyebabkan beliau suda terbiasa untok dijemput oleh aku dan yaya.kalo aku ta sengih kt tepi pintu cm kerang,erh,,bukan  aku rasa udang lagi sesuai,,cm udang busuk,selagi tu dier ta masuk kelas,,,hahaha,sbb tu la classm8 ingat pak yem mesti berjempot,,tpi kan ader satu hari ni,pak yem ckp,,BOSS,AWAK TA PYH JEMPOT SAYA LAGI DA,SAYA NK AWAK DOK KT KELAS DAN STUDY,hahaha,,terharunyer,,,haha,jgn jeles erh,,,

5.waktu prep malam,suker bwk food bnyk2,,dok mentedarah kt belakang,meja chekgu2 tu da mcm meja bapak sendiri da,,hahaa,,ngan kerusi biru sumapah kepam tu,tempat singgah buntot2 budak 5s,,,haha,,ta bole luper!!!

6.berebut paper,,hahha,terutamanyer waktu FIFA,,cm dyorunk la plak couch atau player yg terlibat,,sampai aku yg dok betting,kene bersihkan dorm blok zeti untok zakiah,cish,sumpah taubat,,DEMAM WAKAWAKA,,haha,huda nga torres dier,anis ngan drobba,,naddy ngan saper ntah,umi lagi,,adoi,aku ni dok tumpang nyebok jer,tpi MESSI ttp pujaan hati,,hahahha,,gler la,dok potong paper,pastu tmpal,,ader tu yg panjat tingkap bloek semata mata nk tgok FIFA kt DINING HALL ishh,,sih..ishh..budak asrama,,cm tu la,,boarding skool tu da cm jail tau!!!hahahaha,,tupptupp,,kantoi ngan LISYA!!!HAHAAHAHAHHAAHHAHAA,,saper la tu erh,,hahahah

ok la,,mata ngantuk,,nntikan sambungan seterusnya,,sorry kalo boring,,jgn singgah la,,hahha

1 comments:

Anonymous said...

bosanlahhhhhhhhhhhh.
hahahha.kidding jer.
postlah lg bnyk2.
ermmm.sapelah yg kantoi
tuhhhh.sape??!sape?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...