THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 20 April 2011

sneakers ngan mars,mana lagi mengancam,,,

waktu tgok citer dilarang masok,ngan my besty,haha,,dok merenget nk chipster,,sumpah,smpai skrg mengidam,,hahha,,baby cacing dlm perot ni,,maken membesar lol!!!ggagga,akhirnya,cik anis belikan sneakers,,mula2 bajet jual mahal la,,,tak nak konon,dri tgok hantu dok maen kejar2 kt slide,,better ku mentedarah,,hahaaha,rase cm tgok citer sneaker dok maen kejar2 ngan hantu plak,,jdi,setelah merasa nikmat nyer sneakers,,baru aku sedar yg sbenarnyer mars ta sedap langsong,buat tekak ku jdi pekat ader la,,hahha,,jdi sneakers lagi mengancam,,hahahaa,,

antara sebab mengapa sneaker layak menggondol anugerah makanan paling bnyk masok
 dalam perot aku ialah :

1.pembalut dia sumpah menarik,yer lah,dont judge a book by it cover,,,tpi kalo tgok mars nyer wrapper pon ta selera,,ape kejadah nyer ,APE KEHADAH NYER???hahha..(teringat edisi siasat nyer pengacara)

2.sneakers lagi besh sbb owg yg belikan,,biler pakai atau makan atau minom benda yg owg kasik,,nikmat dia laen macam sket,,haha,,sbb perot rasa kenyang sgt,,poket pon berat lagi,,duet pon bertukar kt tgn cashier,,hahahahaha,,kalo mars,,aku beli sendiri,,rase tak syok la weyh,nk makan pon raser syg,kalo bole,,tunggu sampai berkulat pon tak pe,,

3.kt tv,iklan psl sneakers ader,,syok lagi tgok mamat tu dok lahap sneakers,aku dok tunggu2 iklan mars,,tak muncol2 pon,better aku wt iklan sendiri,,hahahhahha,,makan mars dlm toilet ker,hahah,,hurm,hurm,,(bukan adab owg islam makan dlm tandas yer puanpuan)haahahaha

kesimpulan nyer,aku mmg suker gemokkan badan dgn cokelat,tak kesah la sneakers ker,,mars,,crunchy,cadbury,kitkat,,ape ape jer lah,,janji owg panggil dia cokelat,,AKU TIBAI,,hahaha,,baek la,malam nnti aku citer psl chemistry antara aku dan biology erh,,ok,ok,

wassalam,,

3 comments:

Anonymous said...

bru ak nak simpulkan.
mmg sumpah btollah
kau nye ksimpulan tuh.
tp ak nak tmbh..tak
kesahlah jenis mknn ap
po..kau still ngap jgak
hahhaha.bru btol.haha.

frhnhrazali. said...

hahhaa,,tangki perot ana mmg muat nk sumbat sumer,hikhik, bytheway, thanx,,sneakers,,hahahahahaa

Anonymous said...

hahhaah.nak chipster jgak.ngade.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...